tisdag 1 april 2008

Tisadagstema Lång


Lång väg mot nya vatten.
Här kan du se fler tisdagstema.

31 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Jo men visst;-)

Anonym sa...

Häftig bild och bra tolkning! Ser härligt ut, skulle nästan vilja hoppa på färden!

Anonym sa...

Oääääändligt långt!! *L*

Husbilen Credo sa...

Jätte låååångt ... bort är sommaren och båten

Ninni sa...

Härlig bild! Man känner nästan den fuktiga vinden och doften från havet.

Anonym sa...

Tack för besöket och rader hos mig.

Fin tolkning du har gjort

Anonym sa...

Hmm, men hur mysigt ser det där ut då? :)

Bilder från min kamera sa...

Fin bild av dagens Tema. Vatten är fascinerande ur alla perspektiv. Vågor som slår mot strandkant. Eller bara ett svagt kluckande.

Anonym sa...

Vilken hääärlig bild!

Anonym sa...

Ser nästan ut som från en Finlands-färja?

Anonym sa...

Måste säga att jag är djupt imponerad av alla tisdagsteman hittills, ditt foto inget undantag, för visst är det långt. Bra jobbat!

Anonym sa...

Vilket härligt foto. Snygg tolkning!!

Anonym sa...

Och alldeles rak :O)

infing sa...

Härlig bild!

Maria sa...

Läcker bild!

Nina sa...

Lång lång lång vatten väg. Ser otroligt skönt ut.

Akvarellerna hos mig är till försäljning och fram emot hösten kommer även en del att finnas som papperstryck.

Nina

Anonym sa...

tack :) riktigt häftig bild du har! ser väääldigt långt ut :)

Frukostflingan sa...

Vilken låång vattenväg, vart bär det hän?

Anonym sa...

Härlig bild som ger en stark känsla av frihet :)

En liten AnCa sa...

Vilka härliga färger på din låååånga tolkning av dagens tema!!!

Din vän sa...

Oj, vilken vacker bild. Jag blir så sugen på sommar och hav.
RS
kulturbloggen.com

Anne, anness design sa...

Tack för ditt besök och din kommentar! :) Härlig bild du har valt till temat!

Julhuset sa...

Bilden är från sista turen som Englands båten gick från Göteborg,tyvärr, nu blir det att ta flyget istället.

Cattis sa...

Härlig bild!
Man får lust att sitta där i aktern på båten :-)

Anonym sa...

Tack för tassavtrycket i min Gb!
Kul att få kommentarer från nya besökare.
Din bild på temat ser härligt ut. Tänk att få sitta där och vara på väg någon annanstans.
Ha det gott!

Monkan sa...

Vad kul att du kikade in i min blogg. De långa spagettisarna var det första jag tänkte på när jag såg att temat var "lång", för att det var lite udda. Fast jag har en mer "klassisk" också, Ölandsbron, kanske man kan lägga upp en till...

Jag kikade faktiskt lite i din blogg i morse och jag gillade ju din härliga bild :-) en sån oändlighet, och alla fina gröna saker i din blogg! Ditt linneskåp är superfint. I love grönt!

Men jag satt ju på jobbet och där ska man väl hålla sig ifrån bloggeriet... Så jag kunde inte lämna nån kommentar, men nu så :-)

Anonym sa...

Det där såg fint ut!
Ha det så bra.

Anonym sa...

Vilken härlig bild.

Anonym sa...

Jättehäftig bild :-)

Anonym sa...

Jättehärlig bild! :-) Blev himla sugen på att åka båt nu.. *ler*

Anonym sa...

Snyggt! Så långt bort, så att en svag krökning av horisonten finns där :-)
Båtvägarna syns rätt länge, rätt långt. Smart!
Tack för titten hos mig :-)