lördag 12 april 2008

London




Här kommer ett nytt tips på online butik från London.
Design museumet i London har en Webb-shop du kan handla ifrån.
Fraktpris får du reda på när du beställer och ska betala, de utgår från vikt och plats, går bra att betala med de vanliga korten.


Floridium clock designed by Yee-Ling Wan 2007. 139£


Fantome clock designed by Yee-Ling Wan 2005 75£ och vann Gift of the year award 2006, den är gjord i glas och du ser både fram och baksida samtidigt, för att kunna se den ordentligt gå gärna in på deras sida.

Bilder:Design Museum


London Design Museum
När: Dagligen 10-17.45 vuxna 8.50£ barn under 12 gratis

Var: 28 Shade Thames London SE1 2YD

Hur: District och Circle lines till Tower
hill sedan 10 minuters promenad över Tower Bridge

2 kommentarer:

ColonialEast sa...

Hej och tack för titten hos mig! Läste jag rätt?!? Har du sex killar? Jag tror jag smäller av. Jag har tre (och så maken) och det röjs här hemma så jag håller på att bli tokig ...

Gårdsromantik sa...

Spännande med webbutiker utomlands skall genast kolla!
Jag ligger nog i lä på killfronten har 3 och då räknar jag in äkta hälften ;-)

Kram Maud