onsdag 2 april 2008

Utlottning från Åre chokladfabrik

Skiers Selection






Nu när min påskblogg har tagit en längre vila, ska jag försöka hinna med selmas torp lite mer, därför passar det med att starta med en utlottning.
*****

Vad kan du bli den lyckliga ägaren av, lite choklad från Åre chokladfabrik, Skiers selection denna kombination finns endast att köpa i butiken i Åre.

Välkommen att lämna en kommentar och en länk till detta inlägg och du är med i utlottningen av strut med Skiers Selection från Åre Chokladfabrik.

Sista dag för att vara med är söndagen den 6 april.

Lycka till

Annika




13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill jättegärna få vara med i utlottningen av chokladen. Älskar all choklad!

Anonym sa...

Ibland önskar jag verkligen att jag tyckte om choklad.... men hemma hos mig blir den förstörd om inte maken lägger vantarna på den för jag har den mest som dekoration *s*

Vecka - Vecka sa...

Alltid gott med choklad! Vill självklart vara med!

Lotta

Vitt Hemma sa...

Ojoj!! Va mumsigt!! Vill ocå vara mé!
Kika n hos mig å tävla om kakformar vet já... :)

Kram kram

Unknown sa...

Jag vill också vara med i utlottningen av chokladen,älskar choklad. Fin blogg du har.
Kram

Nettan sa...

Ännu en ny blogg för mig..KUL !!
Vill gärna vara med..=0)
Ha det gott...// Nettan

Living by Milla sa...

Mmmm,älskar Årechoklad så självklart vill jag vara med !

Trevlig kväll !
Camilla

IKT i min vardag sa...

Vad vore livet utan choklad...
Självklart vill jag vara med och tävla om den läckra struten.

Kram

Annika Christensen sa...

Kul med nya bloggar. Spännande med en utlottning. Ja det hade inte varit så dumt sådan godisgris som jag är. Skall se om jag fixar det med länk du menar tex att du finns på min blogg. Jag är en ganske nybloggare.
annika

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åååååå såå gott med chocklad...är så chokoholic!!!!!!!!!!!!!!
Klart man vill va med juuuuu!!


~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Elisabeth sa...

Tänk vad lycklig jag skulle vara med choklad från åres topp.
kladdigt,sött och bittert
inget jag här hitter*S*
dålig prosa...
kramar från umeå

Lilla Blanka sa...

Hej Annika!
Tack för besöket hos mig!
Odd Molly har fina grejer, tyvärr vet jag inte nåt om storlekarna.
Åre choklad är jättegod, ett år fick vi det av min mans arbetsgivare, en låda..och det var så mycket gott.
Kram & ha en fin helg!
Mia

Annica sa...

Åhhhh...Åres choklad är ljuvligt god! Vi brukar passa på att göra ett stopp på chokladfabriken när vi är uppe och åker skidor. Perfekta presenter till kattvakter och givetvis till en själv ;)

Kram Annica