onsdag 16 april 2008

Ordlös Onsdag


Fler Ordlös Onsdag hos Nejma i Marocko.

21 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, härliga tulpaner, våra har inte riktigt slagit ut ännu.

Rajson sa...

Oj är det dina egna som är på gång?
Fint!

Miss Marie sa...

vilka fina tulpaner! haller de redan pa att sla ut hemma hos dig?

Husbilen Credo sa...

härligt med tulpaner - ha en bra dag.

Anonym sa...

Här står tulpanerna i knopp i rabatten längs söderväggen, blir det bara lite värme så... Visst ska vi få en fin sommar i år!! Kram

Julhuset sa...

Ja, det är min tulpaner, men i natt hade vi frost, hoppas de klarade den bra.Bladen kom upp redan i slutet på december.

Sandbarnet sa...

Helt underbart vackert! Härom kvällen promenerade jag genom parken hem (i Sevilla där jag bor) och njöt av vårblommorna, men några tulpaner såg jag inte. Kanske är det för varmt eller har de redan slagit ut och vissnat.

Tack för en fin bild!

M

Anonym sa...

Härligt, frodigt grönt med vackra knoppar!

Åsa sa...

Man går och tittar flera gånger om dagen, rädd att missa den sprittande våren. Jättefin bild!

Mia sa...

Åh vilka härliga löften de ger.

ha en bra dag!

Ninni sa...

Åh vilka härliga tulpaner! Tänk vilka skillnader det är bara genom att kika på bilder här bland deltagarna i Ordlös Onsdag...vinter hos någon och full vår hos andra.

Anonym sa...

Vilken vårig rabatt!

Unknown sa...

Härliga tulpaner, min botaniska tulpaner är nästan överblommade. Men nu kommer vårkragen, det är stora knoppar på dem.
Kram

Wickans värld sa...

Åh, så härligt!! Mina tulpaner ligger fortfarande under jord, under snö!! Suck...

Della sa...

Tulpaner, det är vår det!

Anonym sa...

Ah vackra tulpaner våra e oxå på G..

Mariann sa...

Det är vackert med dom första tulpanerna. Våra är alldeles gröna än men lite sol så kommer det fort.

Anonym sa...

Krispiga tulpaner är aldrig fel

Nässelblom och choklad sa...

Vad härligt med tulpaner. Hoppas att de klarade frosten - det tror jag nog!

Anonym sa...

Härliga vårtulpaner ,vad mer kan man önska!

Nina sa...

Wow vilka läckra Tuplaner.