lördag 9 februari 2008

Älskar vitt men ändå inte

Jag är så imponerad av alla bloggar med vita hem, jag tycker att deras hem är underbara, men kan inte tänka mig att bara ha vitt själv. Vad har jag för stil hemma, ingen alls och det blir ett problem när man ska inreda, därför är jag lite avundsjuk på alla vita hemma, temat i dessa hem är vitt med lite accentfärger, blir inga problem när man handlar, att få sakerna som köps att passa in.

Titta in på dessa bloggar om du gillar vitt .


Jennys vita villervalla

Lilla Blanka

Lottens vita och gröna

Annas vita hjärtan

Vita ljuva tankar

Inredningsbloggar


Detta är bara några av alla som finns och jag bara älskar att titta in och få egna ideér.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hos mig skiftar det hi-hi...I bland är jag pastellig i bland vit osv...Har jag bara vitt, så måste det vara lite busigt!! Annars händer det ingenting ti-hi...kramar Malin

IKT i min vardag sa...

Är inte heller helt trogen vitt...Rosa är ju ljuvligt ihop med vitt...och grått...och lite svart...rött kan också vara snyggt! Färgen fastnar mest på detaljer iallafall.
Ja färger är vackra och jag är lite ombytlig beroende på humör och årstid.

Kram Linda